CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 June, 2011

Jom!!!! pegi LONDON...

Salam korang....tetiba tadi my dearest hubby tanya....

Hubby : Tahun ni u tak nak pi mana mana ke?
Aku : Hrmmmmmm u nak bagi bajet ke sayang?
Hubby : sebab tu tanya ni...I ingat nak hantar u pi LONDON laaaaa.... u nak ke?
Aku : (Sambil lompat lompat mcm siamang dapat bunga)....yaaaaaaaaaaaa nak nak....bila? dengan sapa? berapa lama? brapa bajet u bagi? (mak aishhhhh soklan bertalu talu mcm tembakan mesingan gitu)
Hubby : Ala i ingat nak hantar u pi LONDON WEIGHT MANAGEMENT jek... u pilih laa cawangan mana nak pi...
Aku : HAMPEH PUNYA WORANG CHAITTTTTTTTTTTTTTTTTTT.... (dalam hati kang aku kurus kang aku lawa org lain bawa larik kang ko nanges kuat kuat kang...baru padan muka ko) ahak ahak ahak... sekian lawak jumaat hari ni....

Dalam hati sengal sikit sikit ....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

Jiejah @ Iza

eeeiiii LWM pun kira bagus tauuuu ...hihihi

lina

yelah... jiejah tau tapi tak berapa nak committed laa nak pi hehehehhehe... tah hapa hapa tah aku ni kekadang...berasa mcm tak seronok dan takleh terima hakikot kot huhuhuhu...

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP