CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 August, 2011

The fact of the matter is....


Hari tu...EF silap hantar sms kat aku.... sebab dia silap kerana nama aku takde apa yang special nak differentiate aku ngan kawan kawan dia or anybody else ... so aku pun cite laa kat dia... aku letak nama dia as 'MY LOVE' sebab incase of emergency if ever something were to happen to me then atleast orang tau siapa nak contact kan...or mcm kes kawan aku ..semua orang panggil dia AYANG...so bila abang ipar dia accident pihak polis kol dia sebab ingatkan dia isteri abang ipar dia kah kah kah... so baru ni aku dok belek fon dia then masuk ke inbox dia oooooooooooo dia dah tukar dah nama aku... dia letak as... "secret- bini aku" keh keh keh.... kembang kempis rasa .... yelah sometimes in life kita kena laa tunjuk kan kita punya priorities bukan untuk suka suka but orang kata just IN CASE (NAU'ZUBILLAH LAA TAK MINTA) something happens then senang kan? heeeeeeeeeeeee...

aku tengah pening sebab anak anak dah bagi wishlist untuk raya... aku pun tak sempat nak fikir wishlist untuk raya ... nantilah aku fikir kemudian kemudian.... hari ni resepi utk berbuka mee kuah ALA lina hehehehee kalau rajin aku amek gambar upload besok .................til later byeeeeeeeeeee.... have a nice buka puasa

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP