CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 August, 2011

Siput sedut....


Assalamualaikum.... pehal tetiba siput sedut? saiko kah? hehehehehhe takdelah dulu masa aku kecik kecik time tu kalau aku tinggal kat BAU -SARAWAK kpg halaman cik yah maka setiap minggu akan dihabiskan dengan bermandi manda di sungai belakang rumah adik bradik mak aku.... sungai disana sangat cantik...air clear sangat sangat seronok ...time spend cari siput, udang kecil, rebung dan berbagai bagai lagi aktiviti di sungai yang boleh mencecah sampai sehari suntuk hehehehehehhe... tapi weirdly sekarang aku tak lalu plak makan siput sedut tu...donno why and truly i do not eat any kind of river fishies ... tak lalu laaa napa tak tau huhuhuhuhuhuhu....  semalam sebab stress tak tau pasal apa tetiba aku teringin sangat nak buat kuih siput hehehehehehe ngengada jek kan? puas aku cari acuan dia (walau dalam hati tau tak retinya guna tapi saja lah kan?) end up kuih siput aku bulat bulat dan bujur takde laaaa rupa kuih siput tapi rasanya agak sedap juga hehehehehehehe... bila aku hulur tangan tanpa melihat dalam pinggan tengok tengok dah abis dan masa tu baru prasan muka laki aku mcm menahan ketawa......... dasar jantan buruk lantak!!!! mencik...

see? bulat bulat, bujur dan demok hehehehehehe comel bukan?

ni pun gemok, bujur dan bulat juga ....



2 doa saya sentiasa cun huuu:

Sal Abdul Rahman

akak mane kek?? dh lama tak masak kek!! heheh ;)

lina

ha aaa la Sal laki aku pun dah tanya tu haaaaaaa mcm berkurun tak buat kek kah kah kah yg sebenarnya whisk aku dah jahanam dok membodek suruh beli yang baru punya heheheheehhe

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP