CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 September, 2011

2ND RAYA

As usual my sis MIMI akan balik gemas dulu (kpg hubby dia nordin) the day before raya and will be back in semenyih on the 2nd day of raya.... selalunya raya kedua ni akan pi rumah MAKMUK (sebab makmuk cuma akan buat rumah terbuka on 2nd day saja) and of coz without fail every year akan pi rumah maklang di keramat... kadang kadang aku selit gak pi rumah paklong di raub pahang but this year with the kancil i don't think so laaa nak travel jauh jauh sakit pinggang acik sebab acik kan gajah hahahahahhaha.... dan mcm biasa aku ni bab makan cukup pandai part amek gambar fail sebab tengah concentrate makan katanya hehehehe
 rumah makmuk every year without fail on second raya will serve u with the most delicious NASI LEMAK and what not laaa

 sebenarnya raya ni 3 hari berturut turut aku beraya ngan eddie n famili hehehehehehhe thanks eddie and ina... sudi layan aku dan famili...next time kita borak sakan lagi eh? hehehehehehehe
last nite di semenyih before balik... semua tanya napa kejap sangat? have to sebab anak anak start sekolah on sunday laaa di area kedah so i have to be in kedah by saturday the latest... dapat amek gambar ngan mimi n tini jek ...nijah, pijam and amer tak dapat bye bye aku time aku balik... tak amek gambar ngan mummy sebab dia nangis okeh... sob sob sob... next time kalau ada rezeki kami balik naik LAGI BEST OH OH OH LAGI BEST mcm mak selalu kata tu hehehehehe moga moga masin mulut mak kan kan kan muahhhs lap u all walau sekejap tapi seronok dan meriah raya tahun ni alhamdullilah



0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP