CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 September, 2011

Cite on 4th and 5th raya humppphhh!!!!


Pada 4 hari raya itu...iaitu bersamaan dengan hari jumaat saya telah berjanji untuk ke rumah kawan baik saya yang bernama eddie itu. Ini adalah kerana semasa beliau datang ke rumah adik saya mimi (masa raya ke 3)  saya baru saya tau selama ini isterinya pandai menjahit baju (lalalalallalalala) maka saya pun kata nak hantar tempah baju laa kat dia dan dia kata okeh jek sebab jumaat beliau ada dirumah cuti cuti katanya hehehehehe... since EF ajak balik malam so aku ajaklah dia pergi awal awal beli kain... EF ajak pi gulatis wa malas wa kata wa mau pigi nagoya sudeh.... beli kain morah morah gitew citenya kan... maka pergilah kami ke nagoya tesco kajang.... semasa itu eddie telah meng "SMS" dengan saya dan pesan suruh beli kain ala ala stretchable (sungguh kurang hajar) maka saya jawab pula bahawa laki saya beriya iya memaksa saya membeli kain langsir utk buat baju (sambil gelak memegang perut kerana berasa kelakar bila saya pakai baju itu nanti kalau pergi rumah orang yang sama kain langsir dengan baju itu maka boleh laa saya camourflage di sebelah langsir itu)... so korang rasa sapa lagi kurang hajar? eddie ke laki aku? huuuuuuuuu...

tengah membalas sms si eddie yang bersetuju dengan pendapat laki aku itu maka tetiba handphone aku terlepas dan jatuh tak tau kemana ...masa itu aku sangat histeria okeh... aku terus merangkak mencari handphone sambil tertonggeng tonggeng di nagoya dengan keadaan tak malu langsung!!!!!!!!! aku suruh laki aku angkat rak kain yang penuh kain itu dan berasa seperti mau meraung kuat kuat... (tapi dalam hati yey boleh beli fon baru... dan harap tak jumpa hahahahahha) tetiba datang seorang budak pompuan yang comel dan tanya...eh auntie cari fon ni ke? aku terus capai fon sambil peluk bahu dia dan ucapkan terimakasih berkali kali (walau dalam hati kata alaaaaaaaaaa tak dapat den fon BB baru huhuhuhu)... kerana terlalu suka aku lupa nak bagi duit raya kat budak pompuan tu... hanya ALLAH jek balas jasa kamu wahai budak pompuan comel.... setelah itu tetiba teringat eh jumaat so terus suruh EF dan abang pi sembahyang aku tinggal laa round sakan di tesco sorang sorang hehehehehehe... akhirnya kami bertolak ke rumah eddie around 2.30 and sampai di rumah dia sebelum pukul 3... lepak punya lepak pukul 6.30 baru balik sampai rumah mak aku terus kemas kain baju while EF terus tido sebab nanti nak drive kan?

Dah siap makan dan kemas sume pada pukul 9.30 mlm kami pun bertolak meninggalkan rumah emak menuju ke rumah maksu pulak nak amek kakak dan adik (mereka mmg port dirumah maksu aku jek huhuhu) lepak, borak, kena paksa makan pulak pehtu bekal plak kuih raya, mi raya dan air raya mcm mcm pukul 10.30 baru chow dari semenyih........ semua jalan exit jammed... maka suamiku yang pandai itu pun lari sana lari sini (konon nak cari exit yang tak jem...) sudahnya kami exit di sg buloh ...sekian cite utk hari ke 4...

RAYA KE 5 PULAK
dah sampai dekat kul 6.00 lepas mandi solat subuh and what not tido laa kami dekat pukul 7.00 pagi tetiba kol masuk dari my cousin EGU n famili kata nak singgah rumah aku sebab dia nak hantar anak dia ke MRSM merbok HUUUUUUUUU kelam kabut kejut semua orang suruh kemas rumah laa masaklah mcm mcm hehehehehehehe... lepak punya lepak bagi makan lunch sempoi jek pukul 3 baru EGU n d geng belah.. kami sambung tido balik... EF keluar dgn kawannya raya tah ke mana so i told him nak pi SP laa jalan ngan bebudak ...
 masa ni i was like ehhhh dah sampai terowong? masa ni dah nearly 3.00 am
 ala ala twilight zone laa konon hehehehehehe
 yey dah sampai sp at 5.30 am
 tiba di rumah 20 min kemudian huhuhuhu...
malam keluar bawa bebudak jalan after maghrib 
 lepak di kfc

 muka gembira kerana nak makan hehehehehe

last last walau dah makan kfc mana boleh lalu di mekdi tanpa membeli segala flurry mlurry semua tu kan??? dah cs pun nak tutup maka lepak laa makan kat luar huhuhuhuhu sekian cite utk 4th and 5th raya 

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP