CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 October, 2011

Cousin Fadz nikah


Assalam korang....sihat? aku tak sihat... dah 1 1/2 hari aku cuti sebab aku rasa kepala aku bagai nak pecah sakit dia...(tapi still layan blog...motip????) then while sitting here writing all these down i suddenly remembered maybe this is why the '''omputehs''' calls it as splitting headache!!! mmg rasa nak split and mata nak terkeluar...supposedly aku rehat after makan ubat but unfortunately my neber whom lives behind my house oso cuti and walau weyyyyyyyyyyyyyy has been singing nonstop thru his karaoke ...(kalau sedap sumpah aku tak kisah tapi ............. aku rasa nak terberak dan muntah dengar okeh???) tak boleh tido sebab dia bising giler!!!! tensen... nak pergi keje aku tau takleh buat keje sebab aku betul betul nak tido jek rasa but duduk rumah sakit hati dengar suara sumbangsih itew........... ehh aku dah lari tajuk hehehehehhe hari tu cousin fadz anak maklang kiah nikah (kenduri belum lagi) so as usual being the 'ANAK BUAH' kesayangan and all kenalah datang awal utk menyibuk memeriah kan majlis tak gitu? teheheheheheheheh layan cite bergambar
 acara makan pakcik makcik EF hehehehehehehe 





haaaaaaaaaaaaaaa last sekali gambar pengantin for me sama cantik sama padan kan? tahniah ucu semoga murah rezeki dipanjangkan jodoh kekal bahagia dunia akhirat............. AMIN....


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP