CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 October, 2011

Kenduri di raub -pahang -cameron highland

Okeh sambung dari last entry hehehehehhehe masa di rumah along dia ajak aku dan EF ikut dia balik Raub sebab ada kenduri anak kakcik kawin (kakcik ni adik along..mereka anak arwah paklong- abang kepada ayah aku) so EF decline kata dia keje melambak tak boleh tinggal tapi urge aku pergi ikut along so along kata kalau nak ikut kena ada di rumah dia at 7.30 sharp ... okeh ... walau berat hati nak tinggalkan laki dan anak anak tapi sebab nak pi jenjalan aku pergi jeeeeeeeeee ..hehehehehehe... so nak ke raub abg mi laki along gunakan jalan tapah via cameron highland dan tembus ke raub ...byrite kalau betul betul concentrate bawa aku rasa dalam 4 jam dah boleh sampai tapi sebab abg mi drive ala ala siput the khinzir n jalan tapah itself is soooooo mencabar (percaya tak aku yang dah jalan rata rata ke mana mana boleh pening, mabuk n muntah? aku pun tak percaya) jalan dia sangat extreme aku rasa tapi aku takdelah muntah dalam kereta cuma bila sampai di ringlet(tanah rata cameron tu bang mi berenti isi minyak aku pun berlari lari manja laa ke toilet) huhuhuhu
 ni adik nun dan lina anak along yan - kira anak buah aku laaaa hehehehehehhe
 bentara/penanggah belah sini semua guna t-shirt kaler biru...ni semua adik bradik sendiri jek hehehehehehehe
yang ni pulak my cousin/bestfriend/anak arwah paklong jamal- jamal ni single lagi tau walau sebaya aku usia dia ...jodoh tak mari lagi kot? 
 sebelum balik singgah di rumah baru maklong... wa banglo besar gitew nampak canggih





sampai di cameron dah malam so just jalan jalan singgah beli few things but i have to say something eventhough this part of the place are well known for the tea but unfortunately when i bought the earl grey tea expecting it to taste fantastic but it really don't!!!! i much prefer the ahmad tea earl grey tea lagi you olllssss
(umi sorry tak byk pun cite dia ahak ahak ahak sebab by the time kami sampai dah tutup jek semua tempat tu...) yok yok jek nak stori mori kan? kih kih kih...
sekian cite sempoi .... next---------->

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP