CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 October, 2011

Post tertunda dan sekali harung



Assalamualaikum korang......... lama giler tak update blog... bz sangat laaa konon hik... anyhow.... ni post sekali 
harung meaning dari the past 2 weeks punya cite compacted into one entry sajork.... ringkasan karangan laa kiranya (aku selalu dapat high marks kalau part ringkasan ni - most of it because i'm lazy kot?) ngeh ngeh ngeh starts off with the kenduri that i had to attend in raub pahang.... follow cite bergambar jeklah eh? walau gambar kadang tah hapa hapa layan jek laaa for me its the memories that counts....ngaaaaaaaaaa statement tak boleh kalah
Hari tu setelah raya ke berapa tah dan ALONG YAN (cousin aku) bising aku tak pergi rumah dia maka aku pun singgah lah raya rumah dia - sebelum tu aku pi open house rumah cousin EF hehehehehehehe so aku hantar sms kat along ... bagitau aku akan ke rumah dia.... dia kol balik tapi aku tak dengar fon aku sebab kekadang dia bunyi kekadang dia bertukar jadi cengkerik.... donno why ..nak kena hempuk kot...so along dah saspen dia ingat aku tak jadi pi rumah dia sekali tengok aku dah sampai daaaaaaaaa punya kelam kabut org tua tu masak mcm mcm hahahahahahhahaha (patutlah dia suka aku datang...anak bujang dia tangkap ikan tenggiri di laut bawa balik fresh fresh huuuuuuuuuuuuuuuuu) mcm mcm along masak tak larat makan...

ini buah roselle depan rumah along ada dia bagi biji benih tapi sampai sekarang dah 2 minggu berlalu takde apa apa pun yang terjadi pada biji benih itu...
okeh aku tipu aku tak dapat buat cite sekali harung ....SEBAB!!!!! lembabsssssssssssssssss n moist giler connection berukband ni.................. nanges laa nak upload gambar satu satu... till next time daaaaaaaaaa

 

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP