CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 January, 2012

Tengah sedih ni............

Salam u olssssssss i tengah sedih ni... for the past week had been using this analog fon because my usual fon dah wusakkkkkkkkkkkkkkkkk... frust banget gua... meronta ronta nak beli baru kan tapi EF kata tunggulah jap kan next week on 23rd kita punya wedding anniversary yang ke 19 gitew... nanti kita beli eh... lama giler nak tunggu hari ni mechanic tempat keje aku amek fon aku sebab dia ingat fon ofis(ada provide hp di ofis yang analog untuk tujuan call customer and supllier and what not laaa) so aku bengang laa ngan si ah heng tu siap nak belasah rasa dia kata jgn pukul dia sebab dia nak RAYA muahahahhahaha... anywho call up EF kata kat dia nak buang dalam tong sampah tau.. dia kata jgn buang simpan at least berguna gak hehehehehehe just incase my EF baca entri ini saya mau hp yang jenis beberapa tahun ni saya dok pakai tu tau...takmo brand lain it's the best in terms of application, speaker and camera... so u paham i paham udahlah ngeeeeeeeeeeeeeeeeee...... 

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP