CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 February, 2012

akhirnya....... kini pasti ...

Salam sejahtera dan selamat u olllssss menyambut MAULIDUR RASUL.... akhirnya... setelah 2 tahun berlalu dapat gak fon idaman (2 tahun dan ketinggalan zaman u ollssss) hehehehehehehhe tapi org kata it's not the gift itself it's the tot.... he remembered that i really love the shape and the function of the VIVAZ PRO when it first came out nearly 2 years ago huuuuuuuuuuuuu that long ago hah? (dia tak pasan kot xperia makria pakria yang kuar yg arc tak arc mini tak mini maxi sume ada) anyway but it's the tot that count right? hehehehehehehehehe alhamdulillah syukur nikmat aku rasa dia beli sebab


1. fon ni brand SE (mmg kegemaran aku)
2. dia slide slide (another + point for me)
3. dia ingat aku kata nak yg ada wifi dan qwerty
4. yg penting boleh call dan sms jek (aku kata gitew)
5. camera mesti 5.0 mp keatas...

bolehlah kan? hehehehehehehehehhe  thanks a lot u and happy 19th anniversary to you too sayang much love and appreciation always............. and forever INSYA'ALLAH

then terngiang-ngiang cite dia pasal kawan dia ... according to him hari tu masa dia beli tudung untuk aku ada sorang kawan dia ikut dia...then this fren commented katanya bini hang senang tak kisah pun hang beli mcm mana bini aku leceh cerewet itu tak kena ini tak kena semenjak tu aku sumpah takmo beli apa dah bagi dia kalau ndak ndak suh dia beli sendiri ..... (dalam ati aku BODOH punya bini kan dah tak dapat apa apa sampai mati hehehehehehhe...) byrite apa saja org bagi terimalah seadanya...bersyukur laaa atleast dia ingat nak beli apa apa untuk kita...maknanya kemana saja dia pergi dia ingat sebab itu lah dia belikan... ini dah org beli serba serbi tak kena ...lepas tu heran napa laki dia tak mcm laki orang beli mcm mcm kat dia...(dah ko tu cerewet dan bengong sebab tulah hehehehehheh) ....  motip of the story regardless of whatever your beloved gave to you ...received them with the utmost appreciation and treasure them well... bukan saja u menjaga hati dan perasaan org yang tersayang tapi u untung gak kan kan kan? till later daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP