CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 March, 2012

Macam macam cite...bergambar!!!!

Salam sejahtera....hari ahad ni kemana? kenduri? jalan jalan cari makan? not for ME!!!! been sitting at home like a fool for the past few months.... bohsan giler aku..................... rasa nak lari pun ada gak... tapi nak lari ke mana? hik... ahad selalu aku sorang jek kat rumah until adik dan kakak balik sekolah itupun... this year mereka lambat balik becoz extra curicular activities almaklumlaaaaa sorang nak UPSR dan sorang lagi SPM huh... hopefully both will do well Insya'ALLAH....
eh kata cite bergambar ...jom layan cite yang berselit gambar yang di ambil secara random hik...
 budak yang sorang amik UPSR dan sorang lagi SPM eh eh yang UPSR tu kan dah nak sama tinggi dengan yang amek SPM tu... hik
ni pulak si kucing nama RANGO yang anggap rumah ni mcm hotel suka suka balik tak suka tak balik langsung!!! kadang tu balik sekadar minta makan lepas tu 2-3 minggu tak jumpa bila jumpa dah semakin membesar dan semakin sombong sikit hishhhhhhhhhhh
ni masa budak tu demam byrite mak dia tak suka org tido kat sofa dah dia tak larat nak naik atas ke bilik dia maka dibiarkan ajelah...kesian plak tengok 
hari tu EF terlanggar kera semasa on his way to work... meninggal kera tu...INNALILLAH... pecah no plate depan and the bumper's spoiler huhuhuhuhu
 now you see it!!!!
now you DON'T !!! hehehehe masak mi kari sebab ingat aunties aku nak datang last last tak jadi sebab mereka ada hal yang tak boleh di elakkan...hari tu yang merasa makan mi kari ialah kawan si FAIZ yang datang lepak lepak ...dia suh faiz bagitau aku....bahawa mi kari aku sangat sedap dan dia cadangkan aku bukan kedai jual mi kari...hish..... 

sekian cerita bergambar untuk kali ini hingga lain waktu ...eh lupa nak bagitau aku baru jek baik dari demam so bulan lepas mmg byk cuti aku ...cuti jaga suraya then mc lagi huhuhuhuhu.... wasallam....



0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP