CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 March, 2012

Cite cite terlatest hehehehehehe

Salam semua.... korang sihat? Lately ramai orang tak sihat not only my own family members but co-workers as well and the LATEST victim of the bug is my own director ... he cough and cough resulting in him having no voice and handing his fon to me to answers whateverumightcallit hehehehhehehe... anywho... hari tu... masa anniversary org tu bagi fon...then bagi beg comel... but very plain... so i was like ...hrmmm tak glamer tul beg comel ni dahlah tu brand tu tah hapa hapa ...never heard and seen before... so rarely laa my hubby nampak aku bawa beg tu so dia tanya laaa u tak appreciates ke i beli kat u? so aku pun takut kang kecik ati lak ORANG TUA tu maka aku pun terus tukar dan bawa beg tu pergi keje.... (teruk gak aku ni kan? hik) sekali sampai kat ofis aku pun gugle laaa ape ke jadahnya brand beg yg laki aku beli ni...


 agnes b? hurmmmmm rupanya beg ni agak fames di hongkong dan dia dari france dah quite established juga hehehehehehhe yang tak uptodate tu aku ngeh ngeh ngeh sorry baby... i tot u ni tak reti rupanya u lagi pandai dari i.... (ni kes dia dok kutuk michael kors stuff laaa kan selalu dia punya logo tu letak MK jek then tempat keje aku pun logo MK so dia kutuk eleh keje kat situ nak beli beg jenis tu gak huhuhuhu so i assume dia ni brand ignorant kah kah kah ya ampun...)

 anak tucen baru yang terhegeh hegeh masa anak anak bawa balik depa tanya nak letak nama apa? aku dah suggest laa nama timah ke limah ke (marah bebudak tu so very d kampung!! wey kampung best apa?) so end up depa dok panggil budak manja ni MIKI ...very terhegeh hegeh okeh bulu dia semi panjang... tapi very well trained ... time nak uk uk terus gi toilet nasib baik dia tak flush sendiri kalau tak pemsam aku hik...
ini adalah lempeng yang di buat oleh anak bongsu aku si sue.... sedap sangat pandai anak dara kecik aku... hik bolehlah harap buat bekfast ke hapa kan?
akhir sekali cuba teka apakah ini? jeng jeng jeng.....


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP