CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 March, 2012

Cite lagi dan lagi

Haaaaaaaa korang suka tak tengok ch 706? CH LI kan? ada satu rancangan fav aku at the moment every sat at 9.00 pm ada rancangan tajuk BEFORE AND AFTER.... dia rancangan makeover rumah dari jepun... i simply lovesssssss japanese id ...so simple yet very very multifunctional.... (pening EF bila aku urge dia tengok then kata i nak tempat sidai centu....or eeeeeeeeee very nice tempat simpan barang dia ....hik) Okeh time rajin ni baiklah update kan kalau tak kang bersawang lak blog aku nih hik.... jom cuci mata layan project ID terbaru EF...

ini gambar BEFORE
 hall ni panjang sangat and takde cover pun sampai buka pintu terus nampak toilet so owner request buat divider... F.Y.I cat di dinding to signature painting stail of my EF yeeee...
so in the process
okeh wall dah siap then ....
tadaaaaaaaaaaaa.... masa siap ni esok tu tuan rumah kenduri so ramai org datang dan admire... ambil gambar then tak puashati datang amek gambar lagi huhuhuhu siap tanya wall paper ke ni? sebenarnya cat jek hehehehehhe

before ...apa kes tampal sana tampal sini? hehehehe eh ini rumah gua sendiri eh kat tangga tu ..ye guna tenaga kerja sendiri kih kih kih

tadaaaaaaaaaaaa mcm bintang bintang daaaaaaaaa hehehehhehehe ... fun project for papa and his kids at home ...eh cat ni berlebih laaaa jom tambah lagi

ini cat dekat bilik air aku hehehehehehehehe...tak dapat buat baru dapat cat baru pun jadilah ..... kan? hik


0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP