CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 April, 2009

BAHAN PERAWATAN MUKA AKU

ni nose strip utk buang black dan white heads hehehehe

oooo ZURA N G yg tanya aku pakai mask brand apa brand dia purederm yeh....
yg ni utk tegangkan kulit muka tapi sebenarnya aku beli mcm2 jenis yg putihkan kulit muka pun ada
ini mask by guardian beh gak lagipun dia murah ada 5 dalam kotak harga tak ingat sebab hubby bayar hehehehehehe selalu part harga fail...
yg ni aku dapat kat sasa (selain dari watson aku pantang jumpa kedai sasa ni rasa cam satu dunia yg lain)....

inilah product penjagaan muka aku terkini ZA future defense
laki aku guna loreal for man hehehehehe kulit muka dia gebu gak under guidance dari aku adakah sorang pakcik tu nasihat dia jgn suka enjoy sangat sebelum kawin kena rajin simpan duit punyalah suka sebab pakcik tu ingat dia tak kawin lagi kuekkkkkk toih toih kat pakcik tu yg blur tahap cipan buta kakakakakakakaka (dengki ke aku? dengki gak sikit sikit)

ok semenjak aku di sekolah menengah aku mmg fanatik dgn penjagaan muka ..dah bermacam macam bahan yg aku gunakan ada yg mahal ada yg murah giler tapi sekarang ni aku rasa aku amat sesuai mengunakan product ZA future defense mmg sgt sgt sesuai laaa ngan muka aku ni dan yg penting harga dia tak mahal sangat dan mampu di miliki hehehehehehehe selain dari pada itu aku juga sangat sangat suka product masker yg aku mmg beli dan guna so rutin penjagaan muka aku yg mmg tak pernah aku tinggal ialah cuci, tone dan mosturize then seminggu sekali aku akan guna scrub dan masker utk maintain kecantikan muka ku itu kakakakakakaka cantik ke takdelah aku nampak muda dari usia aku sebenar agaknya so laki aku yg canggih tu kutuk aku mmg jaga kecantikan muka tapi body tak jaga heeepppppp adakah itu kata kata seperti mengata dulang paku serpih sebab org yg mengatakan itu pun tidaklah kurus sangat hahahahahahahahaha... tapi kebanyakan org yg jumpa aku mmg tak caya kalau aku katakan usia aku sebenarnya malah siap minta ic lagi wa cakap lu huhuhuhuhuhu so kalau korang nak maintain kecantikan muka korang cam aku (kalau bleh jagalah body sekali jgn terlambat cam aku ni haaaaa....) just make sure korang kena maintain laaaa rutin tu dan jangan lupa kena minum air kosong bebanyak dan kalau boleh amalkan makan pucuk pegaga sebab ia dikenali sebagai pengawet muka yg sangat berkesan ...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP