CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 April, 2009

CONFESSION OF A SHOPAHOLIC

i faham perasaan dia betapa seronoknya bawa shopping bag penuh tangan....
tak tau nak organise sebab terlalu banyak
nope baju ni bukan pilihan dia tapi pilihan kawan baik dia suze utk baju bridesmaid

Okay so semalam seperti yg di janjikan hubby bawa gi tengok cite COAS ni boleh kata about 95% of the time cite ni amatlah kelakar mmg tergelak sampai bila hubby tanya untuk yg ke 35 x nya part mana u suka aku tak tau nak jawab sebab sume kelakar...pehtu semua aku suka heheheheh tapi sebenarnya aku paling suka part dia gi shopping masa tu sales woooo ganas tul minah minah yg shopaholic ni berebut barang hehehehehe bagi aku isle fischer padan tul ngan watak becky bloomwood tu ..dia nampak kebudakan dan gila gila dan very naif dalam certain context tapi mmg aku promise kalau korang tengok mmg korang gelak tak berenti.. psssttt korang nak tau laki aku mmg set nak tido tau tengok cite ni sebab bagi dia boring laa cite cite pompuan ni kan tapi dia tengok sampai habis tanpa tido huhuhuhuhuhu maknanya cite ni mmg lelaki pun akan suka gak tengok keeeeee sebab laki aku gila shopping gak macam becky tu? tapi dia kata takdelah sampai patung hiasan pun cakap2 ngan dia time shopping sebab kalau betul patung tu pun start bercakap ngan dia kan dia nak minta no ekor hahahahahahahaha....kita org makan kat restoran khaleel yg terletak bertentangan dengan cimb dan billion yg berada di belakang sunway carnivall...so seperti biasa kita org pergi berjalan kaki jek sebab dekat... hmmmm makan lambat sangat sampai so kita org terus ngap jek tak ambik gambar pun hehehehhehe by d way laki aku makan capati 2 keping (2 tuhhhhhh) lepas tu aku makan mi goreng jek (mi dia sedap sikit dari restoran hameed yg ada juga kat area nih...)...

2 doa saya sentiasa cun huuu:

umiyumi

wah bestnye dah tgk citer ni.. tumpang seronok dgn kak ina la.. lambat lg nak boleh tgk wayang ni :p

lina

kuang kuang kuang esok abe awe dah tingkatan 3 or darjah 3 cam suraya pun dia dah tak nak ikut dia kata maleh laaa kalau nak gi tengok wayang cite yg depa nak tengok boleh lah pehtu pesan beli mcm2

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP