CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 April, 2009

NGANTUKNYA

Penyanyi asal yg semestinya tidak menyanyikan lagu tersebut secara terbalik...

hari ni kan ngantuk ya amat amat... aku rasa aku menguap dah masuk 300 juta kali sampai naik lenguh mulut aku dah rupa singa laut pun ada juga... tiba tiba aku teringat zaman aku baru masuk as a freshies...biasalah kan kena raging laa ngan senior senior haprak tu...korang tau tak aku kena raging apa? takdelah sadis sangat tapi sampai sekarang aku takleh dengar tau lagu 'KAMELIA' nyanyian ramli sarip...yessss lagu ini sangat menyentuh emosi ku yg karat masa itu bukan apa sebab ada ke budak senior tu suruh aku pilih? cium pipi dia or nyanyi lagu kamelia tuh? alah apahal ye tak nyanyi lagu kamelia....eeeeee dia suruh aku nyanyi secara terbalik?TEBALIK pehtu kena nyanyi ngan penuh perasaan ...eeeee tensen tul aku puas aku mengarang lagu tu secara terbalik dalam kepala hotak aku ni dan yg paling sakit hati bila aku tergagap gagap nyanyi kan depa bantai gelak kuat kuat lepas tu rakam kat rekoder pehtu everytime aku lalu depa mesti buka lagu tu kuat kuat.....eeeeee korang cuba nyanyi kalau korang nak tau betapa siksanya....
for eg laaaa

GUGUSAN HARI HARI ..INDAH BERSAMAMU KAMELIA
jadi
NASUGUG IRAH IRAH HADNI UMAMASREB AILEMAK....
HADOI sakit jiwo den di buek eh....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

hapPY zuRa~~

serious? ahahhaha.. best2.. nasib baik zura dlu, senior2 x wat gtu.. klu x, haku nangesssss... ekekeke..

haslina razali

hmmm nak demam pun ada pening kepala aku ko bayangkan aku rela laaa dari cium pipi karats dia tu tak rela i tawwww...tapi kira kawan aku respek aku sebab tak nangis oooooo

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP