CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 May, 2009

TAG BY EIMMA....YIEHAAAAA....


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
DONE!!!!

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
HURRRRMMMM link ini diberikan oleh cik puan eimma yg aku mmg baca blog dia hari hari itu .... aku kenal eimma thru zura yg aku kenal thru wmc ihiksss aku suka baca eimma nya cite sebab cite dia kelakar siol.... cam gak zura
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)
1. aku teramatlah sukanya shopping
2. aku suka jenjalan kalau gi kedai apek pun takpe janji dapat kuar dari rumah
3. aku suka membaca so rumah aku penuh ngan books, mag dan apa yg boleh aku baca
4. aku pemalas - so don't expect me to kemas rumah or whatever
5. aku mmg suka tengok wayang cite apa pun takpe ihiks
6. aku suka masak - tapi masak stail malas aku laaaa
7. aku garang- sebab tu anak2 lebih suka refer to papa dari aku
8. laki aku kata aku terlalu manja dan ngada ngada - ihiks... tapi dia layan jek
9. aku kuat makan- ini perangai yg aku siyes cuba nak ubah...
10. aku suka dengar lagu dari pussycat dolls ahaks...
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
The Blogger Award Friendship goes to
alamak sapa eh? pada sume org laaaa takmo 6 org jek sesapa yg suka nak wat tag sila laaa dengan ikhlas nya saya bagi award ni pada kamu sume yaaaaaaa.....

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
alaaaaaaa maleh laaa den takdo den nak pi doooooo agak agak laaaa kakakakakaka den ni suko jo melawat blog orang tapi nak tinggal post/comment tu kekadang jek tengok mood
so to all my friends silaaaa laaa wat eh i lap u muah muahssssss... HAVE A VERY NICE DAY ...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP