CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 May, 2009

LAMBAT DATANG KEJE

So semalam my SON faiz demam...masa lunch bawa dia pegi jumpa doc angkat ubat dan after that balik a bit lambat so aku sms my bos kata masuk a bit lambat sebab gi hantar anak jumpa doc dan angkat ubat...masa aku tengah lepak tu aku tertengok satu telemovie lakonan the great FAUZIAH NAWI, elly mazlein dan tah sapa sapa lagi muka familiar but the names escapes me best cite dia...astro tunjuk kat menu tajuk dia as PERMATA YG HILANG but bila baca synopsis about this telemovie aku notis dia kata pelakon dia SITI EJA but aku tak nampak pun si eja dalam telemovie nih.... cite dia best siot.... sampai aku terpaku dan masuk keje kul 4.00 sebab nak tunggu ending dia punyalah best....
cite dia pasal seorang janda 2 anak... sorang anak nama IDA si kakak yg baik dan sangat menjaga nilai murni seorang wanita islam (karakter dia sikit sikit cam aku yg suci murni ihiksssss) lakonan elly mazlein... dan adik dia (sapa minah ni dia berlakon drama ANITA dulu dalam drama PUTERI) nama ina so si ina ni quite wild and uncontrolable laaa few times had abortions and what not mmg tak senonoh sangat watak dia .....
tapi malangnya ida ni telah di rogol oleh pakwe handsome dia (adoi sapa mamat ni muka syahdu aku tak hingat nama) ... tapi ending dia quite sweet..dan as usual lakonan elly mazlein is fantastic i'm becoming a big fan... so sebab itulah aku datang lambat coz rarely cite melayu ni yg aku boleh duduk dan terpaku tengok telly coz usually jalan cite tak memberangsangkan bagi aku...so good telemovie...two thumbs up to ASTRO....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

umiyumi

faiz demam yer siannya dia..harap cepat sembuh, kak ina masak la sedap2 utk dia pastu hulur kat umi sama hehe.. amboi sempat layan movie lagi ni isk isk isk :p

lina

hahahahahahaha tulah pasal...shhhh jgn bagitau bos

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP