CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 June, 2009

HEPI HARI BAPA

Ye aku terlambat sehari tapi first and foremost aku nak ucapkan selamat hari bapa pada arwah bapa dan bapa mentua aku.....
BAPA AKU... meninggal few years back...sob sob sob...bapa aku org paling best di dunia...sebab dia sangat sayangkan aku....bukan apa mmg bapa aku bias sikit ngan aku kalau compare ngan adik adik aku ...yelah aku dilahirkan setelah kakak aku yg sulung meninggal..so bapa aku mmg fanatic sikit ngan aku ...pehtu merangkum laaaa kat hubby dan anak anak aku...i missed him so much ...tak tercerita mata berkaca kaca...kata mak i took after my dad so much sebab aku loyar buruk cam dia....teroverlah friendly dan byk songeh hehehehehehehe....tapi i'm proud to say i never let my father down... aku masih ingat lagi pesanan dia kat aku masa dia antar aku gi mana2 ....don't ever shamed us...u have to take care of our family honours first and foremost and u know whatever difficulty u encounter in life u can always come to me...warrrgggghhh now aku takde tempat mengadu...yelah aku ngada ngada laa ngadu kat laki aku then mak aku tapi tak sama...kalau aku majuk ayah bawa aku makan SATAY!!!!!... oklah cukuplah cite pasal arwah ayah aku...i missed u dad...i love u so much...so sad takleh ucap kat u HAPPY FATHER DAY...
BAPA MENTUA AKU...
Lagi sorang org yg sangat sangat best dalam hidup aku...bapa mentua aku sangat caring...dia cukup ambik tau apa yg aku suka n tak suka.... aku betul betul nangis teruk masa dia meninggal sebab tak sangka...tak sakit tak apa tetiba dia meninggal camtu jek...cam takleh terima... dia concern sangat ngan aku...selalu ambik hati aku mcm kalau dia pegi beli ikan bakar dia tau aku suka sangat makan ikan terubuk for sure dia akan beli then pesan ini untuk Lina ni sebab ayah tau lina suka...warggghhhh.. ayah ayah... napa sume org yg aku sayang pegi cepat sangat? One thing my father in law ni has in common with my own dad DEPA DUA DUA LOYAR BURUK ... tulah pasal boleh ngam ngan aku ...
ANYWAY...HAPPY FATHER'S DAY KAT HUBBY AKU yelah papa pada anak2 aku yg 3 org tu... hubby aku mmg kamceng ngan anak2 dia so that's why kalau anak2 nak apa apa for sure bisik2 ngan papa dulu then papa malas nak take responsibility dia suruh tanya mama SEBAB mama kan banyak dia punya rules and regulations kang papa kata ok kena marah ngan papa sekali huhuhuhu maafkan i sayang...didn't mean to be a DERHAKA wife but u know i adore u dan org paling i sayang di dunia ni ialah U sahaja...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP