CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 July, 2009

my house surroundings

ini adalah project kolam koi yg terbiar setelah pemajunya terlalu sibuk takde masa nak layan (pemaju dia laki aku laaaa project buat sendiri hahahahahaha) suraya asik tanya jek bila swimming pool adik ni nak siap pa? ahahahahahaha lu pikir laaa sendiri...dah 2 hari raya berlalu tanpa siap....
ni pokok durian arwah bapa mertua aku tanam .. told hubby has to cut down because dah encroached next door neber punya awning sian laa neber kalau buah durian tu jatuh atas tu jenuh plak nak reimburse cost repair and what not kan? sayang sebab dulu masa late f.i.l tanam takde rumah apa belakang nih... perumahan ni baru siap about 4 years ago...pokok ni dah 7 tahun tak silap aku...
buah pisang jgn cerita laa memang berlambak belakang rumah tu ..sume hasil kerjatangan arwah f.i.l ..dia sangat rajin bercucuk tanam...sampai ada satu ketika aku tak payah beli sayur ke hapa sebab dia tanam sume (sampai tak larat makan la plak)...
uuuuu wat goreng pisang best nih.... tapi tulah kadang berbuang sebab aku ni kan sibuk keje sampai lupa tu yg selalu sedekah jek kat org keliling....
haaaa ni pokok naga aku yg dah ditanam hampir 6 tahun baru nak berbunga/berbuah? aku pun tak tau kita tengok dulu...suraya dah excited dah hari hari pesan kat pokok nih..sila berbuah besar sikit sebab dia suka dragon fruit....
napa layu centu pun aku tak tau...hari tu kembang cantik jek rupa dia hahahahahaha aku berdoa biarlah dia jadi buah sebab hari hari suraya duduk bawah pokok ni tunggu adoi...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP