CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 August, 2009

Duit 50.00 rm baru...

Ya sungguh saya JAKUN sebab saya tak pernah jumpa lagi duit nih....FIRST TIME NIH hehehehehhe oho selalu saya withdraw kat atm pun mana dapat duit nih...lawa kan ada bunga raya laaaa kelapa sawit laaaa sempoi ooooo duit dia..... korang dah penah jumpa ke? isk sungguh saya ketinggalan kesian kan? napa saya jadi centu padahal dulu saya keje financial ahahahahahahaha ...
cantik laa plak
bahagian belakang simple kan?
selalu kalau tak muat letak dalam PURSE MAKANYA DUIT ITU akan saya gulung camni ihiks....


2 doa saya sentiasa cun huuu:

umiyumi

laa.. baru jumpa ka duit ni? umi dah lama dah dpt, dr 2 minggu lepas. masa nak bayar tu saspen gak, eh betui ka duit nih hehehe

lina

tu aaa umi kak ina kata kat fadz masa first time dapat duit betul ke ni? dia marah aku hahahahahaha ni duit allowance utk aku kui kui kui

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP