CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 November, 2009

sunday happening yang tak happening!!!!


Hari ahad ada appointment di ALOR SETAR so aku ngan hubby pun early morning pergi alor setaq putaq putaq sampai lutut naik ketaq wakakakakkakakakkakakakka actually adalah sikit mende nak kena settle nothing heavy was expected to be at the Hi court at 9.00 am so around 8.00 am we set out from home heading to AS bila sampai dekat jambatan tu my hubby kata ALAMAK i lupa bawa surat tuh fuiyo angin jek dengar sebab recently dia suka lupa macam macam geram pun ada sebab surat tu letak dalam bilik maknanya aku nak kena naik atas amek BERCINTA sungguh aku.... so makanya dari awal jadik lambat tapi yang herannya aku sampai kat court before 9 gak.... nasib baik aku dah kasik si fadz bekfast siap siap (aku tak makan pagi so perut kosong aaaa)

moments before dia kata ALAMAK!!!!! surat lupa sungguh hampeh nak kena beli kismis nih kasi ingatan baik balik nih


oh kes kami di MT 2 so tulis kat luar tu schedule for hearing at 9.50am!!!!! ceh... aku tau aku lantak siap siap sungguh tensen.... tapi tunggu punya tunggu 10.15am baru panggil nama hurmmmmmmmm

dah over bye bye time ni aku kata I LAPAR LAAAAA I LAPAR I LAPAR I LAPAR HIK HIK HIK fadz kata yang kat rumah tadi u tak lantak ke? tak...sebab tak selera ...abis u nak makan apa nih? terpulang pada u laaa sebab u BELANJA!!! muahahahahahahha

oh dia pergi kedai makanan padang CENTRAL di tengah bandar alor setar itu... as usual org ramai kami even share kusi meja ngan a chinese guy puas aku senyum ala ala mengoda ngan dia terus dia suruh kita duduk sekali ngan u... kita org makan gulai perut and rendang daging yang fantastic
nota kaki...gambo tak amek sebab ais malus taus...cina tu dok pandang ais cam nak ngorat hahahahahahaha

on d way balik fadz round kat area mergong ni ... dia suka tengok keta mercedes kat sini.... keta yang menjadi tumpuan is KETA SMART BODOH aku selalu announce camtu sebab bagi aku amatlah bodoh org yang beli keta kecik yang reganya 100k over utk duduk dua org saja okeh



opposite dari dat smart bodoh car ada gak keta ala ala smart tapi yang mega old umur dia hik hik hik sungguh segi segi rupa dia cam keta dari cite katun jek ...



cantik kan pemandangan dia...suddenly...while discussing about getting myself a new car hik hik hik our very old faithful car broke down ... i guess because it was a bit kecik ati becoz i was discussing abt the color and payment and what not ...huhuhuhuuhu nasib baiklah akak keje kat workshop so call up my bos (sunday cuti siol) suruh arrange for tow truck to come and pick us up...HUH 2 jam lebih gak tunggu sampai tido tido aku dalam keta dahlah ujan dan yang paling aku MARAH SEKALI is kenapa laa ko rosak kat tengah jalan yang takdo apo apo cubalah ko rosak depan shopping complex kooooo kodai makan kooooo meriah idup den maso den duduk dalam keto kan pikir centu suddenly hubby den macam ado sixth sense la plak kata NASIB BAIK KITA DAH MAKAN KAN? huhuhuhuhuhu....CRAMP MUNTUT DEN DUDUK DALAM KETA YANG TAK BERJALAN TAU TAK? TO MAKE MATTER WORSE IT WAS RAINING .... tapi aku percaya ada hikmah dia sume ni berlaku sebab next week aku kan nak balik semenyih so better dia rosak earlier than later masa aku on d way balik kampung kan kan kan...so alhamdullilah ...syukur pada tuhan...kejadian ini membuatku lebih bersemangat utk membeli keta BARU huhuhuhu...



dengan manja nya tow truck operator itu menghantar kami balik sampai rumah ye adik adik BYE BYE CAR

update terkini alahai keta dah siap dah pun yang rosak distributor semalam pun dah kuar copek yo tukar mondo alah tuh aaaaaa kui kui kui....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP