CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 January, 2010

TRAUMA DALAM HIDUP AKU

Ini kisah benar...kisah trauma aku yang tak ramai orang tau tapi aku nak share ngan korang semua it's about time people know what has been going on between me and fadz....

hari ni pukul 4 pagi ... aku tengok tido sambil mimpi kan leornado di caprio kami sedang berjalan jalan di tepi pantai berpegangan tangan tiba tiba.......

POLIS POLIS POLIS terkejut aku terus bangun dan berdiri tepi katil dan buka lampu...oooo ngigau rupanya... since fadz selalu laaaa ngigau hantu kejar dia laaaa nak cekik dia laaa so selalu dia akan mengelupur dan dalam proses mengelupur itu dia akan TER ter tau TERTENDANG or TER tumbuk aku (sungguh tak senonoh penderaan fizikal dan mental...) so aku tanya kat dia

OI NAPA U PANGGIL POLIS NIH?

dia : ada orang minyak tu kat dapur tengah mandrem apa matilah kita POLISSSSSSSSSSSSSSS...

aku : apasal u tak panggil bomba?

dia : ya allah bukan rumah terbakar nak panggil bomba

AKU : ?????? boleh gak ko jawab soalan aku sambil mata ko tutup dan sedang tido eh?

tensen sebab aku tak tido dari kul 4 pagi tadi ... tolong camna aku nak larik dari masa'alah ini hehehehehhehehhehehehe
AAAAAA KORANG INGAT APA? aku ada crisis ke ngan encik fadz? nopelah tommorow is going to be our 17th wedding anniversary fuhhhhhhhhh lama giler aku kawin ngan dia kan? to think that before getting married i was a bit sceptical because i'm the kind of person that get bored easily with another human being but GOD TO HONEST the truth is HE NEVER MADE ME FEEL BORED and am falling deeper in LOVE LUST  EACH DAY INSYA'ALLAH HOPEFULLY OUR LOVE WILL LAST FOREVER AND EVER AND EVER ....amin..

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP