CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 May, 2010

Foods and more foods hik...also sweet

Hari tu nampak resepi caramilized chicken with honey on UMI'S blog so aku try buat as usual HASLINA kalau masak for sure akan laaaaa membege dan meng adjust mengikut kesesuaian tekaknya sendiri semata mata muahahahhahahahahahha......
bahan bahan....bawang besar dan putih tumbuh halus, cili kering potong kecik dan goreng garing, hazelnut also goreng garing, madu, a bit of gula perang, garam ..ayam (takde wing kih kih kih) potong kecik kecik...halia potong halus and sebagai penambah garnish daun sup and bawang muahahahhahahah sedap.....
Sebagai org yang tamak haloba telah membeli labu manis itu dengan banyak sekali ...murah ko dua biji 1.50 kih kih kih...setelah buat pengat labu ari tu ada byk balance lagi so buat bingka la plak.... time bakar pun bau dah mengancam dah....sekali dah masak switch off laa oven tu kan sekali naik atas jap buat mcm mcm dalam bilik (aishhhhh lipat kain laa susun sume bukan buat menda lain isk isk isk otak kuning sungguh koram hahahahahaha) anyway...turun bawah balik...tak sempat laa mende tu sejuk ada tikus besar 3 org tu tengah concentrate makan siap tambah tambah tau siap kata sedap tau pehtu ginilah rupa dia bingka aku ...


tehehehehhehe sekarang kalau aku stress aku makan CHOKI CHOKI adalah sedap ohhhhhhh
kalau anda demam ini BUKANLAH ubat yang sepatutnya anda makan.... ehem ni kes ari tu aku demam then my concerned hubby hulur ubat suruh makan ...sib baik aku ni jenis penakut nak makan ubat so belek laa dulu sekali tengok ubat ni tulis ANTI FLATULENT so bagitau kat dia oi ini ubat tahan kentut laa bukan ubat demam .... en FADZ golek golek gelakkan aku ...huh time org demam pun still nak wat lawak gak hampeh......

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP