CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 May, 2010

Tag from ZURA ye ye.....

YEH......NGEEEEEEEE :D suka kena tag...kih kih kih sempena hari ahad yg buhsan nih (sebab as usual tak kemana kan?) bila laaa saya nak gi amek lesen nih eh....ramling plak....THANKS A LOT ZURA sebab tag aku hik.......

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

- apa eh? ajak dia have a heart to heart session face to face coz i wanna know what the 'F.....K' happened that u buat kat i centu? ..... saya selalu inesen so kenot imagine any of my frens wat centu kat saya gaspppps!!!

2) 6 orang di hati anda?

1. Fadz
2. mummy.....nanti saya balik yehhhhh saya sgt rindu.....
3. faiz
4. sarah
5. suraya
6. bradik bradik saya....hik...
3) Anda rasa anda comel?

of coz sebab husband saya kata ITU JEK STOCK YANG ADA (kureng kan jantan nih?)
4) Single or taken?

TAKEN by EN FADZ HUHUHUHU
5) Blog yang anda suka?

banyak...... umi, zura, ima, jiejah,rima, tijah adoi sume blog aku layan sebenarnya tapi ini kira top sekali laaa
6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?

tak juga sebab....bangun terus kelam kabut mandi, solat, buat bekfast, monitor anak anak siap gi sekolah then hubby pi keje by the time everybody went out of the door to their destination am left alone downstairs clearing the what not by the time i have to go to work dah tak sempat dah hahahahhahaha (alasan sure fadz geleng pala baca nih)
7) Lagu terakhir yang anda dengar?

mariah carey's OBSESSED ...oh oh oh bestnya lagu nih
8) Last text message?

u jawab centu jek ;"( ?

9). Last phone call?

Suraya school asking me to pick her up from school....
10) Hari terakhir anda menangis?

hurmmmm few days ago tengok cite THE LOVELY BONES sedih, sadis dan tragis cite dia nak pi cari buku dia depa kata bestseller kat popular ....aiseh popular card dah kaput hapa hik.....
11) List lima color favorite anda?

1. Brown
2. Grey
3.Purple
4. Green
5. Blue
12) Orang terakhir anda ber-YM?

MY PREN AYANG at the ofis becoz ym kat rumah ni mcm laaa P..........K kih kih kih bila aku try jek on ym dia terus off okeh... sakit jiwa den....
13) Game paling anda suka?

bejewelled at fb adoi takleh benti sekarang tambah plak social city and treasure island isk isk isk
14) Adakah anda peminat MCR?

hurrrmmmmm tak juga....more towards pussycat dolls kinda song hahahahahahha
15) Apa perasaan anda jawab tag ni?

best sebab question dia sempoi.....
16) Anda rasa tag ini best?

boleh tahan......
Tag lagi 10 orang

i tag sume org dan sapa yg rajin bukan sepuluh jek...kih kih kih ....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP