CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 October, 2010

Ketupat palas and puding roti

Salam kawan.... ketupat palas sedap kan? makan dengan apa pun sedap.... tapi masa dulu dulu aku selalu makan dengan rendang or serunding tak pernah lagi laa aku makan ngan mende lain kekadang aku makan cenggitu jek pun sedap huhuhuhu sekali bila aku pindah dan duduk belah kedah ni satu hari ARWAH M.I.L masak ketupat palas ni pehtu dia makan dengan gulai kari ayam yang diletakkan kerisik (first time jumpa so was a bit sceptical tapi makan makan perggggggggggghhh sedap) from then onwards kalau tak makan ngan rendang for sure aku masak kari WHATEVER tapi letak kerisik mmg best laaaa eh panjang lak cite hari tu buat kari ayam (method masak mcm biasa at the end taruh kerisik...) laku laaa kari ayam tu siap ketupat abis cicah ngan roti plak ...
Lepas tu nampak plak kat blog sapa entah masak puding roti taruh kuah custard kat atas huhuhuuhu senang jek buat kan so aku pun (yang sangatlah kuat makan ni) buatlah satu mangkuk besar hehehehehehehe part best bila my hubby balik tanya u masak apa tu? puding roti...then dia makan tambah sampai beberapa kali hummmmm terasa laa puashati bila masak org makan sampai berkali kali ....dalam hati mesti sedap ni kan hehehehehehehe... 

5 doa saya sentiasa cun huuu:

Sal Abdul Rahman

aduh tempting btul kak lina! sal dh la tgh diet nie...tidaaaaaakkk!!! ;(

lina

oh sal maafkan daku hehehehehe aku mmg kuat makan...patutnya kak ina kuat semangat gak macam sal nak diet huhuhuhuhu

Sal Abdul Rahman

have to la kak..gynae advise suruh loose weight to increase chances of getting pregnant. weight naik banyak sgt dari before kawen. ;(

lina

leceh kan? us girls kena turun badan sebab nak increase chances of conceiving ..how about guys? sometimes somewhat unfair plak kih kih kih... good luck..

Sal Abdul Rahman

tu lah huhuu..kak lina tlg doakan rezeki sal pulak nk ade baby yer ;)

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP