CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 November, 2010

Demam laaaaaaa

Salam korang,

korang sihat tak? aku dah berapa hari tak sihat....credit to EN FADZ yg susah payah transfer sume penyakit dia kat aku huhuhuhuhu bukan aku jek habis anak branak sume kena yg teruk sekali CIK SUE laaa tapi count down tetap berjalan walau demam camna pun (aaaa countdown apa? sekarang ni anak kecik aku tu hari hari countdown how many days lagi nak besday dia which falls on this 13/11 sangap tak?) hari hari ko akan dengar announcement ....YAAAAAAAAAAAAAAA lagi berapa ari nak besday adik...it came to the point of me tearing my hair out one by one okeh..... anywho hari tu kena pi sekolah dia sain buku repot dia kan ..alhamdullilah for next year she stills maintain her position in the BEST class overall (seperti dia kata dia before peksa...DO NOT WORRY ABOUT ME) tau laa there's nothing to worry about sajalah mama kan suka tensen tensen kan diri huhuhuhuhu
 ni masa kat sekolah muka hot sebab aku tak pi dengar ceramah mende tah cikgu dia buat eeeeeeeee tak kose tau kena duduk 2 1/2 hours then beratur plak nak sign repot book kan... mama datang just nice jek beratur jap terus chow..... hari ni kakak sarah tak sekolah sebab bebudak form 3 still cuti so bawa dia jadi teman beratur huhuhuhuhu
 dapat result yang baik so belanja dia shopping, makan and jenjalan ikut kehendak dia hehehehehehe katanya nanti dia darjah 6 nak start pakai tudung ALHAMDULLILAH dah tak boleh laa rugged camni eh...
 interprame muka mama hehehehehehehe sure UMI tensen kah kah kah ....

hari tu dengan tak cukup bahannya buat juga spageti sempoi aku tuh kali ni buat spageti mushroom jek hehehehehe AS USUAL en FADZ yang super cerewet tanya EH ADA SOMETHING TAK CUKUP NI apa dia aaaa? daun parsley as garnish and of course no lemon kan aku pakai jus limau nipis but takleh nak substitute laa dengan lemon juice kan huhuhuhuhu

apa apa hal yg aku tau nak tambah makan lagi SUDAH HABIS super licin huhuhuhuhu

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP