CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 November, 2010

Tid bits of things...

Ni kira update utk seminggu laa ni yeh ehehhehehehe hari tu nampak kat blog JIEJAH ada gambar sambal telor ...perggggh terus teringat sambal telor yang mami i selalu masak uhuk...so aku pun buatlah juga huhuhuhu

lalalallalala sedap la plak (bak kata kawan baik aku UMI) mana penah tak sedap kah kah kah
pehtu kita pi makan kat luar ngan darling di my fav place di mesra jaya huhuhuhu


 haruslah my fav 3 layer tea kan dipenuhi dengan cendol dan cincau yang super ummmppphhh!!!!
boleh kata most of the food kat sini sume sedap antara my fav is the mi hailam tu penuh dengan berbagai bagai mende kadang setengah kedai letak ayam semata mata but dia everything ada rasa pun sedap...



acara makan mi dan roti canai di ALAUDIN jeng jeng jeng....
lepas makan kan....pi tesco kan...pehtu ada laa lelaki yang baik hati tu kata eh SAYANG kalau u nak pi kelas memandu i'll fully support u sebab tengah murah tu... aku pun beriya iya laa berlari nak tengok banner yang murah tu kan.... sekali tengok utk org buta huruf? isk susah payah aku belajar bertahun tahun dia suruh aku masuk kelas memandu utk buta huruf?????? dia kata ALAH orang bukan tau pun u pandai ke buta huruf ke kan? isk...kalau mami dan arwah dedi aku tau ni for sure nanges tak berlagu tau... mencik kan? sungguh HAMPPPPEHHH...
arrrrrrrrrrrrrrrrrr akhirnya pencarian ku berakhir jumpa gak mende alah ni itupun last kopekssssssssssssss cepat cepat grab before habis...adalah sangat SETAPpppppppp dengan lembut dengan berbagai bagai rasa huhuhuhuhuhu... errrrr berebuts ye makan ngan anak anak...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP